Łączna liczba wyświetleń

poniedziałek, 1 lipca 2013

SHE RUNS THE NIGHT świętem biegaczek!

W minioną niedziele odbył się bieg zorganizowany przez Nike pod piękną nazwą "She Runs the Night"! Impreza opisywana jako: "Unikalna impreza dla kobiet, która odbywa się w różnej formie w wielu miastach na świecie. Bieg na 5 km będzie nie tylko okazją do sprawdzenia swoich możliwości, ale i do wspólnej zabawy poprzez odkrywanie niespodzianek na trasie i poza nią. Każda Uczestniczka SHE RUNS THE NIGHT będzie mogła 30 czerwca poczuć się wyjątkowo, zarówno podczas biegu, jak i w elitarnym miasteczku z atrakcjami, przygotowanym w strefie mety"


Wzięłam w niej udział i bardzo mi się podobało! Nie mogę złego słowa powiedzieć o tym wydarzeniu! Strona organizacyjna super przygotowana! Nie było z niczym problemu!  Atmosfera była bardzo pozytywna! Ludzie stojący przy trasie dopingowali nas co nie ukrywam było szalenie przyjemne i dodawało skrzydeł! Jeśli kiedyś będę miała jeszcze okazje pobiec na tej imprezie to na pewno to zrobię! :-)




W podróży spędziłam łącznie 12 godzin. I każdy komu powiedziałam że przyjechałam z Wrocławia, dziwił się że mi się chciało :D   Natomiast mnie sama podróż do celu sprawia przyjemność i frajdę, dlatego nie było to dla mnie problemem wybrać się :D

Już pojawiły się pierwsze filmiki z biegu! Sami zobaczcie jak pozytywnie było! :-)




Ps. Przypadkiem dziś dowiedziałam się że 6 października odbędzie się w Warszawie bieg na 10 km pod nazwą "Biegnij Warszawo"! :D 


Myślę że wybiorę się na niego! :D Na ten dystans przeznaczone są 2 godziny a ja normalnie przebiegam w godzine wiec na pewno dam radę! :D 
 Zostawiam linka, może ktoś tez nabierze ochoty na ten bieg (https://www.biegnijwarszawo.pl/pl/o-biegu)! :D


Pozdrawiam

M.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz