Łączna liczba wyświetleń

piątek, 19 lipca 2013

HIT ebay' owy!

Dziś przekazuje wam kosmetyczna dobra nowinę! :D

Jakiś czas temu oglądałam filmik na You TubeBaby Jane Hudson w którym opowiadała i pokazywała chińskie podróbki pędzli Real Techniques które nazywaja się Joursona Professional. Kosztują one w okolicach 12 zł.
 Z ciekawości zamówiłam dwa! :D


Przesyłka była darmowa. Nie wiem jak to było by u was jeśli chciały byście zamówić bo to kwestia miejsca zamieszkania. Pędzle przyszły po 3 tygodniach,całe i w jednym kawałku! :D


Porównując je do pędzli Hakuro, muszę przyznać że miękkością włosia są bardzo zbliżone. Myją się bez problemu i schną standardowo. Wyszło mi z nich parę włosków,może trzy? Gładko rozprowadzają kosmetyki. Dla mnie to wielkie zaskoczenie i HIT że pędzel który kosztuje 12 zł jest tak dobrej jakości! :D

Spokojnie mogę je wam polecić! :D


M.

4 komentarze:

  1. :) bardzo ładnie się prezentują :)

    OdpowiedzUsuń
  2. sprawdzam ebay :D
    podasz link od kogo kupowałaś? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie, prosimy o jakiś link :) Co prawda w najbliższym czasie nie mam zamiaru kupować pędzli, ale warto mieć coś w zanadrzu :D

      Usuń
    2. Daje linka do wszystkich aukcji:
      http://www.ebay.pl/sch/i.html?LH_AvailTo=163&_trkparms=65%253A12%257C66%253A2%257C39%253A1%257C72%253A7455&rt=nc&_nkw=Professional+Cosmetic+Stipple+Fiber+Powder+Blush+Brush+Foundation+Makeup+Tool&_trksid=p3286.c0.m14&_sop=2&_sc=1


      :D

      Usuń