Łączna liczba wyświetleń

czwartek, 12 września 2013

HIT za 13zł!

Parę dni temu dotarł do mnie pędzel Ecotools, który kupiłam na eBay za całe 13,78 zł!

Kwota wręcz zabawna jak na cenę za (tak dobry) pędzel! A przy tym okazało się że 13-stka nie musi być pechowa!

:D

Pędzel zaskoczył mnie swoję miekkością! Jest ono zupełnie inne od tych pędzli tej firmy które możemy kupić w Rossmanie! To nie jest to samo włosie! Posiadam dwa pędzle Ecotools (do różu i pudru) kupione w Rossmanie i mam porównanie!


Konturowanie policzków

I tu zacznie się mój zachwyt do tego pędzla! :-)

Brązer nakłada się nim dwie sekundy! Przez to że jest duży, to produkt rozprowadza migiem, bez plam! Natomiast żeby stworzyć linie konturującą, po prostu ustawiamy pędzel pod kątem do skóry,tak aby dotykać jego krawędzią.


Opalanie reszty twarzy i dekoltu

Kwestia przyciemnienia skroni, czoła, żuchwy, szyi czy dekoltu to również pestka i dosłownie parę machnięć! Będzie idealny na dni, a raczej poranki podczas których liczy się każda minuta, a nałożenie brązera będzie expresowe!

:D


Nakładam nim puder z Lovely "Goldem Gloro" o mumerze 4. Kosmetyk jest dość twardy i potrzeba nabrać go parę razy. Nie jest do kwestia "dotknięcia" pędzlem.

Dla mnie to idealny duet!


A jakie są wasze ulubione pędzle i brązery?

Możecie coś polecić?

:D

4 komentarze:

  1. Ojaa, świetny, dość duży pędzel ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak mi przyszło do głowy - a może to jest podróbka, która przebiła oryginał? Bo po pierwsze niska cena, a po drugie - EcoTools zawsze szczyci się tym, że wszystkie ich pędzle z tego samego włosia itd.?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana nie mam pojecia :D ale jesli to jest podrobka to chinskie raczki zrobiły swietny pedzel :-)

      Usuń
  3. też używam tego pędzla do bronzera i uwielbiam go:)

    OdpowiedzUsuń